Értékteremtés funkcionális alapokon a vállalkozásoknál

Az értékteremtés, értékelemzés a vállalati és a vállalatközi tevékenységeken keresztül megvalósuló igény-kielégítési folyamat meghatározó része. A gazdasági jelenségek ilyen irányultságú felfogásának ma már alapvető jelentősége van.
A hagyományos fogalmak közül leginkább a marketing, a termelés, a szolgáltatások, a technológia (K+F), a logisztika, az információmenedzsment és a pénzügy fogalmak írják körül az értékteremtési folyamat lényegét, magát az érték-teremtést funkcionális alapokon.

És a hangsúly ma már nem is az 1./ „Mit?, 2./ „Hogyan?” és 3./ „Kinek?” kérdések ilyen sorrendjén van. Fontos a globalizáció és a multinacionális cégek (konszernek) agresszív, de hatásos gyakorlatát és tapasztalait is figyelembe véve átgondolni az átrendeződés igényét. Mert a helyes sorrend ma már (és a jövőben is) a

Kinek(Igények) —> Mit(Funkciók) —> Mennyiért/Hogyan(ÉRTÉKEK)

Csatolmány

Értéklánc menedzselése.doc
Érték módszertan – magyar.pdf
termelés+szolg menedzselés ea_egesz.pdf